lauantai 18. huhtikuuta 2015

Lottokoneita / Lottery machines

On lauantai ja sehän on tyypillisesti päivä, jolloin odotellaan, miten lotossa kävi :) Sen kunniaksi esittelen pari lotto-aiheista korttiani. Toinen on 3D-kortti ja toinen ns. helistinkortti.

It's Saturday and it is typically the day, when we are waiting the result of our fortunate in lottery game here in Finland :) Today I introduce couple of my papercrafts which are both lottery machine themed. The other one is 3D-card and another one is so called shaker card.

Tämän lottokoneen tein jo muutama kuukausi sitten. Askarteluliike Sinellin pienet massapallot alkoivat kirjaimellisesti pyörimään silmissä, kun näin ne kaupan hyllyssä. Lottokoneen paperihäkki ei olisi kestänyt kaikkien pallojen painoja, joten pallojen määrästä oli tingittävä. Paperihäkkiä voi pyöritellä ja pallot pitävät pyöriessään mukavaa rapinaa.

I made this lottery machine few months ago. When I saw tiny paper mache balls in the hobby craft store I knew immediately the ideal purpose for them. The cage of the lottery machine cannot carry the weight of the correct amount of lottery machine balls. So I needed to reduce the amount of balls. You may roll the cage and listen the voice of rolling paper mache balls.




Tänään tein lottokone-aiheisen kortin kummipojalleni.

Today I made lottery machine themed shaker card for my godson.







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti